Klachten Reglement

Mocht u onverhoopt een klacht hebben dan bespreekt u die in eerste instantie met uw behandelend arts. Komt u er niet uit, of wordt uw klacht niet naar tevredenheid opgelost, dan kunt u uw klacht schriftelijk adresseren aan:

OPC KliniekLarixlaan 36711NL Ede
E-mail: info@opckliniek.nl

Uw klacht wordt dan beoordeeld door de medisch directeur, indien nodig in overleg met de algemeen directeur. Na het ontvangen van uw klacht sturen wij u een bevestiging van ontvangst. Wij streven ernaar klachten binnen 6 weken na ontvangst te beoordelen.

Download hier het klachtenreglement

Geschillencommissie

OPC Kliniek is aangesloten bij: Stichting Geschillencommissie EZa, Zusterplein 22, 3703 CB te Zeist. Meer informatie over de werkwijze van de geschillencommissie kunt u vinden op de website www.geschillencommissie-EZa.nl.

  • Het reglement van de Geschillencommissie EZa kunt u hier raadplegen.
  • De patientenfolder van OPC Kliniek kunt u hier raadplegen.

 

 

 

 

Afspraak maken

Voor het maken van een afspraak is de kliniek telefonisch van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 16.30

Orthopedie 0850435414

 

Klik hier om uw reactie te geven over OPC Klinieken